Capitol Reef - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu Capitol Reef - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu

Capitol Reef

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

26 Mei 2011 | Verenigde Staten, Torrey

Zo. Ik heb afscheid genomen van Art, Cathy en de hond Russell. Het is donderdagmorgen en ik zit in hetzelfde gebeuren als gisteren mijn ontbijt te eten. Want hier bevindt zich mijn lifeline met de bewoonde wereld, internet. Ik hoop dat het zal lukken want het verbruik van de computer is groter dan het oplaadvermogen door het voltage hier (denk ik). Van gisteren valt niet meer te melden dan dat ik een prachtige wandeling heb gemaakt door dit gebied, de Capitol Reef; vervolgens met mijn luie reet op de motor bent gaan zitten om nog een rond te laten rijden door een scenic area. En, onvermijdelijk aan het eind van de dag een maaltijd Art en Cathy, peasoup met cornbread, boter en honing, een opmerkelijke combinatie voor iemand die gewend is aan erwtensoep met rookworst, roggebrood en spek. Bijtijds naar bed want ik wilde vanochtend vroeg vertrekken en dat heb ik gedaan. Wel, dat was het eigenlijk wel. Laat de foto’s voor zich spreken, alhoewel, ik denk dat jullie beleving van deze foto’s wel anders zal zijn. Ga er dus snel doorheen, want ze lijken veel op wat je gisteren al zag. Je moet hier echt rondgelopen hebben om het volledig te kunnen waarderen. Ik werd er in ieder geval stil van. En eigenlijk ook wel van de hartelijkheid van Art en Cathy. Een aantal van jullie zal dit vast niet willen geloven maar bij het afscheid zeiden ze me dat ik de highlight van hun vakantie was geweest. Dat zelfde aantal zal nu wel denken: wat moeten die twee een lousy trip hebben gehad samen….

  • 26 Mei 2011 - 17:56

    Gaston:

    Tja, ik begrijp die Art en Cathy wel. In zo'n dorre omgeving met van die treurige bloempjes tussen de kale rotsen is een kerel uit Kranenburg natuurlijk al gauw een hoogtepunt... ;-)

  • 26 Mei 2011 - 20:52

    Norbert:

    Ha Ruud, ik geloof je direct. Je had vast die paarse pet nog op! Maar vergeet je helm niet he!? En verders: ga lekker verder zo, ziet er prachtig uit.

  • 26 Mei 2011 - 22:00

    Sasja:

    Hee, vanavond van mij alleen een dikke kus. X

  • 27 Mei 2011 - 09:27

    Sylvia:

    Hallo Ruud,
    Geweldig indrukwekkend allemaal! Als je daar inderdaad echt zo rond loopt moet het wel overweldigend zijn. Grappig die bloemetjes zo in the middle of nowhere! Of heb jij ze daar neergezet voor de foto? Bonne continuation!
    Heel veel liefs en kus van je zus Sylvia

  • 27 Mei 2011 - 12:43

    Lambert:

    In het land der blinden is één oog koning

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruud

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 102466

Voorgaande reizen:

20 September 2019 - 01 November 2019

The Red Center

28 Januari 2015 - 25 Maart 2015

Van Kenia naar Botswana

26 Februari 2014 - 09 Mei 2014

America Central

22 December 2011 - 09 Februari 2012

Tussen de Kiwi´s

29 April 2011 - 16 Juni 2011

Motortrip USA

Landen bezocht: