Van Kaikoura naar Seddon - Reisverslag uit Renwick, Nieuw Zeeland van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu Van Kaikoura naar Seddon - Reisverslag uit Renwick, Nieuw Zeeland van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu

Van Kaikoura naar Seddon

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

03 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Renwick

2 februari. Van Kaikoura naar Seddon gereden. De bedoeling was oml wat langer in Kaikoura NP te blijven maar tussen de beschrijvingen in de reisboeken en de werkelijkheid gaapt een teleurstellend gat. Bergen tot in de zee? Heb ik elders imposanter gezien. Wildlife, walvissen, dolfijnen, zeehonden, penguins? Ik heb twee zeehonden gezien. Wel in een mooie omgeving, dat wel. Zwemmen met de dolfijnen? Veel te koud! Het is hier niet warmer dan een graad of 12 en het is grijs. Ik ben naar het noorden gereden, heb onderweg een zeehondenkolonie gezien waar ze in Kaikoura hun vingers bij kunnen aflikken en ben neergestreken op een stille camping in een anoniem stadje, voor onderhoud en reflectie. Morgen rij ik naar het hart van marlborough County. Als het weer meezit voor een wandeling, als het tegenzit laat ik me verwennen door de wijnboeren aldaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruud

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 102457

Voorgaande reizen:

20 September 2019 - 01 November 2019

The Red Center

28 Januari 2015 - 25 Maart 2015

Van Kenia naar Botswana

26 Februari 2014 - 09 Mei 2014

America Central

22 December 2011 - 09 Februari 2012

Tussen de Kiwi´s

29 April 2011 - 16 Juni 2011

Motortrip USA

Landen bezocht: