Enkele dagen afwezig - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu Enkele dagen afwezig - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu

Enkele dagen afwezig

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

19 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ik ben vanmorgen vn Wanaka weggereden richting Queenstone. Ik zit nu in Arrowstone, een historisch stadje in de buurt van Q. Beetje kitsch. Wel lekkere koffie in hotel New Orléans, waar ik in de buurt vn de open haard dit berichtje schrijf. Ik kijk dadelijk in Q wat rond en rij daarnaar door naar een dorp glenchorvie. Daar begin ik een drie tot vierdaagse wandeling, de Kepplertrail. Dat gaat van hut naar hut. Dus veel contact zal er tussen ons niet mogelijk zijn... Dus, voor jou Gaston, alvast heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat ook zonder mij jouw feestje en dat van Gina leuk en gezellig zal zijn!
Ik meld me weer op zondag of maandag.

Veel groetjes en de foto's volgen later.

Ruud

  • 18 Januari 2012 - 21:24

    Sasja:

    Ha Ruud, veel plezier met de wandeling. Wel voorzichtig zijn he! Met Quentin gaat t een stuk beter, hij is weer vrolijk en heeft niet veel pijn meer. Vandaag was t ziekenboeg, Milan was van een tribune gevallen en had een ei op zijn hoofd, Julie een kies getrokken die lekker nabloedde. T gesprek ging natuurlijk over de vraag wie t zieligst was. En dat feestje, tja of dat wat wordt zonder jou ... Dat is dan weer zielig voor gaston en gina. We zullen in ieder geval op je proosten. Dikke kus, sasja.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruud

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 102556

Voorgaande reizen:

20 September 2019 - 01 November 2019

The Red Center

28 Januari 2015 - 25 Maart 2015

Van Kenia naar Botswana

26 Februari 2014 - 09 Mei 2014

America Central

22 December 2011 - 09 Februari 2012

Tussen de Kiwi´s

29 April 2011 - 16 Juni 2011

Motortrip USA

Landen bezocht: