Van Belle Fourche naar Sheridan 2 - Reisverslag uit Sheridan, Verenigde Staten van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu Van Belle Fourche naar Sheridan 2 - Reisverslag uit Sheridan, Verenigde Staten van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu

Van Belle Fourche naar Sheridan 2

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

10 Mei 2011 | Verenigde Staten, Sheridan

Allereerst bedankt voor alle leuke, lieve, attente, behulpzame en hebzuchtige reacties. Erg leuk om van het thuisfront te horen! Enne...de goudmijnen zijn al een tijdje dicht hoor!
Tot nu toe verloopt het beheren van mijn weblog nog niet zoals dat zou moeten. Dat heeft te maken met mij en met de kwaliteit vn de internetverbinding in de diverse motels waar ik overnacht. Nou zien ze er van buiten ook soms niet zo uit dat je internet mag verwachten... Ik zit nu in Sheridan in een starbucks en dar hebben ze goeie koffie in alle soorten en maten (vooral grote) maar ook een betrouwbare internetverbinding. Dus als het nu niet goed lukt dan ligt het aan mij.
De route hierheen liep door een erg mooi gebied, zeggen ze maar daar heb ik weinig van gezien. Het weer zat niet mee. Ik reed door wat je het beste kunt omschrijven als kletsnatte lucht. Het regent niet echt maar je wordt kletsnat en ziet geen barst. Dat laatste is jammer vanwege de omgeving maar ook link omdat het bordje overstekend wil hier echt betekenis heeft. Er liggen nogal wat kadavers langs de weg van wat meestal lijkjt op een hert. Je moet er niet aan denken dT je met de motorfiets tegen zo'n beest op rijdt. Zonde van de motorfiets.
Ik ga dadelijk nog wat foto's downloaden van de trip van gisteren omdat dat gisteren niet zo heel erg lukte. De foto's van vandaAg komen later. Die moet ik eerst van de camera naar mijn laptop downloaden en ik zit nu aan mijn iPad te werken. Ja, ja, ik heb er wat mee te stellen. Later meer!
Enkele uren later: het heeft de eigenaar van de site heden behaagd om de gebruiker van de site te verplichten om voor het downloaden van foto's gebruik te maken van een Flashversie groter dan 9.0. Bij het downloaden daarvan ontving ik het bericht dat Apple vindt dat er restricties moeten zijn voor het gebruik in een Mac omgeving.... Wie mij een beetje kent weet dat ik daar absoluut niet tegen kan maar omwille van de omgeving heb ik mij bewonderenswaardig beheerst. Na 100 tellen heb ik mijn aardigste schoonzoon en Applewizkid Gaston gevraagd dit probleem voor me op te lossen. Die lag toen ik dat schreef L op een oor, zoals de meesten van jullie. Dus foto's zijin er pas weer op z'n vroegst morgen!

  • 10 Mei 2011 - 06:28

    Gera:

    Ha die Ruud,

    Als ik 's morgens het nieuws op mijn computer scan, kijk ik altijd even op je log. Leuk om je zo te volgen. Heb wel even moeten lachen om het verloren sleuteltje.....en hoor je vloeken als het om niet goed werkende techniek gaat... Hoop dat je echt geniet in mijn favoriete land. Groetjes Gera en Roel

  • 10 Mei 2011 - 12:17

    Tarcise:

    Ha ruud, stoer hoor op die fiets! Heb je verslag tot nu gelezen, en denk dat je als een echte amerikaan terugkomt over 37 dagen! Internet en koffie bij Starbucks zul je nog gaan missen als je weer in Nederland bent! Hopelijk wordt het weer iets beter zodat je meer kunt genieten van de omgeving, zeker als je straks in de mooie parken komt! Geniet ervan en leuk om je zo te volgen, kus Tarcise. (En stan, joost, tijn en jappie natuurlijk!)

  • 11 Mei 2011 - 09:20

    Ted:

    Lijkt me dat je zo'n hert even moet villen en op het BBQ rooster van je fiets te leggen en daarna de huid moet prepareren om die parken door te crossen vermomd of als Davy Crocket (ken je die nog?). Enjoy!
    Ted

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruud

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 102520

Voorgaande reizen:

20 September 2019 - 01 November 2019

The Red Center

28 Januari 2015 - 25 Maart 2015

Van Kenia naar Botswana

26 Februari 2014 - 09 Mei 2014

America Central

22 December 2011 - 09 Februari 2012

Tussen de Kiwi´s

29 April 2011 - 16 Juni 2011

Motortrip USA

Landen bezocht: