Voorbereiding - Reisverslag uit Kranenburg, Duitsland van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Kranenburg, Duitsland van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: ruudbo

Blijf op de hoogte en volg Ruud

27 April 2011 | Duitsland, Kranenburg

De laatste voorbereidingen lopen. De motor is nu definitief gekocht. Die staat op zaterdag 7 mei klaar in Denver bij SUN Harley Davidson. Mooie motorfiets, zie plaatje! Maar eerst een weekje NYC!

• 28 April 2011 - 21:02

Norbert:

Ha Ruud, zoals je ziet hou ik je vanaf de eerste minuut in de gaten. Goeie reis!

• 29 April 2011 - 06:18

Sasja:

Dag lieve Ruud, wat een prachtig gevaarte. Veel plezier in New York met Annelies, jullie gaan zo genieten daar!

• 29 April 2011 - 06:54

Marcel:

May all your dreams come true!

• 29 April 2011 - 07:17

De Moersjes:

Een goede reis en veel plezier! Geniet er maar van.

• 29 April 2011 - 08:35

Tinka*:

Dat is wel even wat anders dan een BMW! Goede Reis - en hopelijk geen 'nekklachten' in NYC.

• 29 April 2011 - 10:22

Bart:

wilde vandaag bellen om jullie goede reis te wensen. maar te laat dus.
    Heb het goed, samen met Annelies en later met je motor.
    Maak er iets moois van!

• 29 April 2011 - 13:29

Lambert:

GEWELDIG!!! Wat een machine.
    Tegen de tijd dat je dit leest zijn jullie al in NYC en ik wens jullie daar dan ook een fijne week toe, hopelijk heeft Annelies nog pillen over voor de terugvlucht.
    Ruud laat je droom uitkomen en maak er wat moois van.
    Lambert Olga

• 30 April 2011 - 14:08

Ted:

Hi Ruud en Annelies,

Hopelijk is de vlucht ook voor Annelies goed verlopen en genieten jullie nu van die heelijke Big Apple. Als ik de luxe had om daar voor mijn werk naar toe te mogen moeten, soms ook met Lia, was het altijd met volle teugen profiteren wat NYC aan cultuur te bieden heeft. Jullie zijn goed gedocumenteerd, dus weten waar je heen moet.
    Ruud, fantastsich hoe die Harley oogt. Ik volg je even vanuit Sao Paulo, en dan over een paar dagen weer vanuit thuis. In deze miljoenenstad, waar het verkeer in vele banen naast en door elkaar waanzinnig om je heen raast, zie ik ook motoren voorbij razen en slalommen, maar ben ik blij dat ik niet hoef. Dat moet met jouw Harley als op een schip over de Highway heel wat prettiger gaan voelen. Benieuwd naar jullie en jouw verdere berichten en foto's.

Saudes de SP,
    Ted

• 30 April 2011 - 17:00

Norbert:

....jaajaaaahh.... en toen....??? Zeker de blommen buiten aan het zetten he!?

• 01 Mei 2011 - 08:14

Mirjam:

Hoi Ruud en Annelies,
    Geniet van alle moois en goeds daar. Ook ik hou je in de gaten. Veel plezier.

Groeten ook van Hans.

• 01 Mei 2011 - 08:17

Hans:

Met oprechte deelneming voor deze bizarre en bijzondere zware tocht door het land van hoop en glorie. Beware of the dogs.
    Groet Hans Brugman

• 02 Mei 2011 - 08:57

Krystian:

Zo Ruud, wat een kanon zeg! Dat moet een heerlijk rijgenot opleveren.
    Heel veel plezier tijdens je tour en wees vooral niet zuinig met plaatsen van foto's.

Groetjes

• 05 Mei 2011 - 08:56

Gera En Roel:

Het is wel een heel bijzondere week om in NY te zijn. Op naar Ground Zero.

Veel plezier en succes.

• 06 Mei 2011 - 19:34

Albert:

met motoren heb ik weinig tot niks, met New York des te meer. Dus de eerste dagen zit ik goed!

• 06 Mei 2011 - 20:13

Max Fromburg:

En? hebben jullie Obama gezien? of gingen jullie niet naar Ground Zero?:P
    Hebben jullie het een beetje leuk gehad?
    max