De eerste miles - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu De eerste miles - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu

De eerste miles

Door: ruudbo

Blijf op de hoogte en volg Ruud

08 Mei 2011 | Verenigde Staten, Denver

Dat het nog niet vlekkeloos verloopt met het beheer van mijn site zal je wel gemerkt hebben. Wie mij kent weet ik twee keer zo ongeduldig ben als Annelies en wie Annelies kent weet dat dat dan heel erg moet zijn. De verbindingen hier in de ho- en motels is tot nu toe zwaar shit. Bovendien valt die ook nog eens regelmatig uit. Ik heb gisteren wat foto`s op de site gezet maar zonder ondertiteling betekenen die weinig. Ik ga dat proberen te veranderen en vandaag stuur ik wat foto`s mee van de aanschaf van mijn motorfiets en mijn eerste miles in Colordo en Wyoming. De foto's van WY spreken voor zich. In dit landschap heb ik ca 200 mijl gereden. Indrukwekkend wijds en leeg. Ik weet niet helemaal zeker of ik het leuk vind als het zo blijft. Maar het geeft wel de gelegenheid om rustig te wennen aan de Harley en dat is goed want ik heb Annelies beloofd voorzichtig te zijn.
WY is erg windy en dat heb ik geweten. Het sleuteltje van mijn stuur- en ontstekingslot is uit het slotje gewaaid en dat ben ik nu kwijt en als mijn motorfiets nu gejat wordt heb ik dus een groot pobleem ondanks een vandaag afgesloten riante verzekering. Nou moet je zo'n sleutel natuurlijk ook niet in zo'n slotje laten zitten...Maar ja, beginnersfouten. Morgen via Rapid City rijden om een nieuw slot te regelen.
Zit nu in Lusk dat ligt in een soort dal van de Platte River, een heel erg Amerikaans dorp met 1000 inwoners en vier motels. Ik slaap in de Covered Wagon en daarvan, zo begreep ik van de historic site hier bij het dorp, hebben er ooit heel veel door het dorp gereden, richting westen.

  • 08 Mei 2011 - 08:22

    Lambert:

    Ruud geweldig ik heb de bosatlas onder het stof vandaan gehaald om je te kunnen volgen.
    Misschien voorlopig maar op de harley slapen tot je een nieuw slot hebt.
    Veel plezier verder.
    Lambert/Olga

  • 08 Mei 2011 - 14:27

    Tinka*:

    Je sleutel weg laten waaien - ik wist niet dat je van plan was verzekeringsfraude te plegen ;-)
    Goed dat jij niet van de Harley gewaaid bent!
    Wellicht een idee om bij de nieuwe sloten ook maar meteen een loodzware sleutelhanger te kopen? Ook al is dat weer niet zo fijne oplossing voor de lack van de motor....
    Misschien een key cord?
    Hoe dan ook ik wens je een fijne reis verder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruud

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 102653

Voorgaande reizen:

20 September 2019 - 01 November 2019

The Red Center

28 Januari 2015 - 25 Maart 2015

Van Kenia naar Botswana

26 Februari 2014 - 09 Mei 2014

America Central

22 December 2011 - 09 Februari 2012

Tussen de Kiwi´s

29 April 2011 - 16 Juni 2011

Motortrip USA

Landen bezocht: