New York foto`s - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu New York foto`s - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu

New York foto`s

Door: ruudbo

Blijf op de hoogte en volg Ruud

08 Mei 2011 | Verenigde Staten, Denver

Na een weekje New York is Annelies naar huis gevlogen en sta ik er verder alleen voor. Ik zit nu in een oversized hotelkamer in Denver dit verslag te schrijven na een luxueus ontbijt met veel vitamines en een beetje cholesterol. NYC was mooi, indrukwekkend, luxueus, en soms ook lelijk en saai. Van Bam`s (zo heet ie hier kennelijk) bezoek aan NYC hebben we direct niet veel meegemaakt; zijn bezoek paste niet in onze plannen. Maar de kranten stonden er vol van en de TVschermen die we zagen lieten allemaal beelden zien van zijn bezoek en van de actie natuurlijk. My god, wat kunnen ze daar een boel onzin omheen verzinnen. Iedereen hier is vol lof,(we finally nailed down the bastard was de kop van een van de kranten hier). In Europa lijken de meningen wat anders te liggen.
Dadelijk ga ik mijn Harley ophalen. Ik heb om 9.00 am een afspraak voor de transactie. Spannend! Zodra ik beelden heb (en een internetverbinding) laat ik ze zien. Voorlopig moeten jullie het doen met wat foto`s van NYC.
Enne... nog bedankt voor de eerste leuke reacties!

  • 08 Mei 2011 - 11:44

    Marion Bokkerink:

    hoi Ruud,

    Wat leuk om zo met jouw reis mee te kunnen leven. Was al erg benieuwd wat jullie van de Obama hype hadden meegekregen. Motor was dus helemaal in orde? Aan je gezicht te zien in ieder geval wel, "happy camper"!

    Tot snel
    Marion, Patrick, Ricky

  • 08 Mei 2011 - 12:14

    Sylvia:

    Hé Ruud,
    Geweldig mooie motor en een trotse eigenaar! Leuk om het zo allemaal mee te kunnen beleven! Ik ben benieuwd hoe je het allemaal ervaart zo in je eentje, the amercan way of life. Heel veel plezier!
    Tot gauw en kus van je zus sylvia

  • 08 Mei 2011 - 17:06

    Sasja:

    Hee dat staat je goed zo'n motor! Wat een leegte daar. Moet je dat sleuteltje toch zo kunnen terugvinden! Quentin waarschuwt voor de black mamba, maar die moet je ook zo zien aankomen : ) xxSasja

  • 08 Mei 2011 - 20:06

    Norbert:

    Mooie big smile ja! Mooie tas ook! En die fiets is ook best wel aardig. En nou karren he!? En niet zeuren over de lege wegen. Want dat is toch het mooiste wat er is als je op je Harley zit. Goeie reis !

  • 15 Mei 2011 - 19:39

    Ricky.:

    Zooo! Quentin heeft wel gelijk hoor,
    ik wist niet wat een black mamba was dus heb het even opgezocht op google afbeeldngen, nou ik schok me rot! Maar, ze zuleen vast wel een beetje bang worden van zo.n stoere opa;p hoor Quentin!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruud

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 102526

Voorgaande reizen:

20 September 2019 - 01 November 2019

The Red Center

28 Januari 2015 - 25 Maart 2015

Van Kenia naar Botswana

26 Februari 2014 - 09 Mei 2014

America Central

22 December 2011 - 09 Februari 2012

Tussen de Kiwi´s

29 April 2011 - 16 Juni 2011

Motortrip USA

Landen bezocht: