ff tussendoor - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu ff tussendoor - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ruud Bökkerink - WaarBenJij.nu

ff tussendoor

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

23 Mei 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Voordat jullie weer een nacht onrustig slapen, een paar geruststellende woorden. Het is hier nog vroeg in de ochtend. Ik heb heerlijk geslapen en alles was droog gebleven. Vandaag ga ik de Mesa Verde in, eerst met de motorfiets daarna te voet, een hike.
Ik sprak gisteren Annelies en die liet mij weten dat er mensen zijn die denken dat ik vreselijk afzie, dat ik heel alleen ben, dat ik mij groot houd en eigenlijk liever naar huis wil en dat dat zou komen omdat ik me niet genoeg zou hebben vorbereid. Welnu, ik zou zeggen, kkm eens kijken, dan krijg ik ook eens bezoek. Ik heb mij weldegelijk goed voorbereid en zelfs een extra lange onderbroek meegenomen - die ik overigens nog niet nodig heb gehad. Ik wist dat het in Wyoming en Colorado nog niet echt zomer zou zijn en dat het behorlijk koud kon zijn. In de week voor ik vertrok was het in de Rockies nog onder nul. Ik hoor hier bij herhaling om mij heen dat het wel eens voorkomt, zo'n weer, maar in deze mate en zo laat in het voorjaar, dat hebben ze, behalve de overgrootouders van wie ik spreek, niet meegemaakt. Verklaringen? Toeval, milieuvervuiling en opwarming, verplaatsing van de warme golfstroom, de auto, straf van god... Ik heb ze allemaal gehoord!
Vanmorgen scheen de zon opnieuw en het wordt een mooie dag!
Maar niettemin geeft jullie medeleven mij een heel warm gevoel en misschien heb ik het daarom wel niet koud!
Ten slotte nog dit, vroeg of laat reageer ik zeker wel op de mails die erom vragen!

Heel veel groetjes en kussen en hugs

Ruud

  • 23 Mei 2011 - 15:56

    Louis:

    Hoi Ruud, gewoon doorgaan. 'Jullie' kunnen wel tegen een stootje. Overigens de foto's worden steeds mooier en zelfs komt af en toe de zon door. Ook het verslag is een plezier om te lezen. Dus als je het niet erg vindt kom ik niet langs. Maar begrijp je nu ook waarom die van Moers niet graag kamperen! Ik hoor je denken: watjes. Zet hem op 'ouwe taaie'. Groetjes en tot morgen.

  • 23 Mei 2011 - 17:20

    Norbert:

    Hoezo ff tussendoor? Zou je niet gewoon je billen op dat heerlijke voorgevormde zadel positioneren, met het rechterhandje een dot gas geven, met linkere voetje één keer naar beneden en vijf keer omhoog tikken en lekker doortuffen? Annelies heeft mij in elk geval niet gesproken, dus weet je nu aan welke kant ik sta. Inderdaad ja, die van de doorzetters, zoals jij. En voordat het nog kleffer wordt, hou ik er nu mee op. Move 'm on.

  • 23 Mei 2011 - 19:24

    Lily:

    Lieve Ruud,

    Lees je verhaaltjes met veel plezier en ondertussen pas ik een beetje op je vrouwtje..
    maar nu heb ik toch een vraagje... die lange onderbroek, is dat die groene van Frejus???

    Kus, Lily

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruud

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 102487

Voorgaande reizen:

20 September 2019 - 01 November 2019

The Red Center

28 Januari 2015 - 25 Maart 2015

Van Kenia naar Botswana

26 Februari 2014 - 09 Mei 2014

America Central

22 December 2011 - 09 Februari 2012

Tussen de Kiwi´s

29 April 2011 - 16 Juni 2011

Motortrip USA

Landen bezocht: